Oferta w cenach detalicznych. Zaloguj się aby mieć dostęp do oferty w cenach hurtowych.
Sprzedaż tylko na faktury dla zalogowanych klientów

Pomoc

POMOC

A. REJESTRACJA I LOGOWANIE

1. Tylko zarejestrowany klient może dokonywać zakupów w eskahurt.pl

Po wypełnieniu  formularza rejestracyjnego należy kliknąć przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ”.

Na podany adres mailowy zostanie wysłany mail z linkiem „ aktywuj swoje konto w sklepie”,  na który  trzeba kliknąć aby aktywować konto.

Następnie prosimy o kontakt mailowy: eskahurt@o2.pl  lub telefoniczny 607-56-40-79 lub 61/81-32-901 w.312 w celu ustalenia przyporządkowania do właściwej grupy rabatowej.

Dopiero wtedy na stronie eskahurt.pl będą widoczne ceny po rabatach.

2. Logowanie odbywa się poprzez podanie adresu mailowego i hasła. Wyjątkowo dla klientów kupujących w poprzedniej wersji eskahurt.pl umożliwiamy logowanie się poprzez stary login- zamiennie z adresem mailowym.

3. W przypadku zapomnienia hasła prosimy o kliknięcie „ przypomnij hasło” na stronie logowania i o podanie adresu mailowego użytego podczas rejestracji. Na podany adres przyjdzie mail z linkiem, na który należy kliknąć aby wejść na stronę umożliwiającą wpisanie nowego hasła. Po potwierdzeniu kliknięciem na WYŚLIJ, kupujący zostaje automatycznie zalogowany do hurtowni internetowej i może od razu przeglądać ofertę z uwidocznionymi rabatami oraz dokonywać zamówień.

B. WYSZUKIWANIE

1. Wyszukać dany towar można albo poprzez wyszukiwarkę prostą wpisując tytuł, autora, wydawnictwo, EAN, ISBN lub poprzez wyszukiwarkę zaawansowaną.

2. Wyszukiwarka zaawansowana umożliwia wyszukanie towaru dodatkowo oprócz w/w parametrów również poprzez serię wydawniczą, datę wprowadzenia, rok wydania, kategorię, opis.

Umożliwia również przeszukiwanie zapowiedzi- należy zaznaczyć- „uwzględnij zapowiedzi”

3. Wyszukiwanie można również przeprowadzić poprzez katalogi: serii wydawniczych, wydawnictw, autorów.

4. Wyniki wyszukania można sortować wg tytułu, daty dodania, ceny- rosnąco i malejąco.

5. Wyniki wyszukiwania można zawęzić do nowości lub w ramach określonych widełek cenowych

(u dołu strony pod listą kategorii)

C. ZAMAWIANIE

1. Zamawiać należy poprzez wybór ilości sztuk danego towaru i kliknięcie na ikonę koszyka. Pojawi się napis” Masz już w koszyku”. Każdy towar można także dodać do schowka.

Zapowiedzi można dodać tylko do schowka.

Zarówno w schowku jaki w koszyku można zmieniać ilości zamówionych towarów, przesuwać je ze schowka do koszyka i z powrotem.

2. Ceną obowiązująca na dany towar jest cena zaznaczona czerwoną czcionką, bez przekreśleń. Cena przekreślona to cena sprzed odjęcia rabatu.

3. Czas dostawy jest określony przy każdym towarze. W przypadku zamówienia towarów z różnymi czasami dostaw, czas dostawy dla całego zamówienia jest określony przez towar z najdłuższym czasem dostawy.

4. W koszyku Kupujący wybiera sposób dostawy, sposób płatności, po kliknięciu na „złóż zamówienie” wybiera adres dostawy, po kliknięciu na „ potwierdź zamówienie” pojawia się podsumowanie zamówienia. WYSŁANIE ZAMÓWIENIA NASTĘPUJE PO KLIKNIĘCIU NA „WYŚLIJ ZAMÓWIENIE”.

5. Na adres mailowy Kupującego przychodzi mail z potwierdzeniem i podsumowaniem zamówienia.

6. Historię zamówień Kupujący może też sprawdzić poprzez „Twoje konto”- zamówienia

7. W przypadku braku towaru zawiadamiamy o brakach jeśli Kupujący prosił o to w uwagach do zamówienia.

8. W uwagach do zamówienia, Kupujący może składać zapytania o tytuły, których w danym momencie nie ma w hurtowni internetowej.

9. Jeśli kupujący życzy sobie innego dokumentu niż Faktura Vat, innego terminu płatności (domyślnie jest to 14 dni), itp. informacje prosimy  dopisywać w podsumowaniu zamówienia, w rubryce „ Uwagi do zamówienia”.

 

D. DOSTAWA

1. Czas dostawy to czas od chwili przyjęcia zamówienia do chwili wysłania z  eskahurt.pl.

Czas dostawy jest podany w dniach roboczych. Do tego trzeba doliczyć czas w jakim zamówienie dostarcza kurier-( zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy).

2. Po wysłaniu dostawy kurierem klient zostanie poinformowany o tym mailem z linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki.

3. W przypadku dostarczenia Towaru przez firmę kurierską Kupujący zobowiązany jest zbadać przy odbiorze czy przesyłka nie posiada braków ilościowych lub uszkodzeń.

 W przypadku stwierdzenia podczas odbioru uszkodzenia przesyłki lub braków ilościowych, Kupujący zobowiązany jest spisać w obecności osoby dostarczającej Towar protokół zawierający opis braków lub uszkodzenia. Ewentualne reklamacje Sprzedawca uwzględni po przedstawieniu przez Kupującego w/w protokołu.

4. Odbiory własne są realizowane w naszym magazynie w Mosinie, przy ul. Śremskiej 75 a, w godz. 8.30-16.30 od poniedziałku do piątku.

E. PŁATNOŚCI

1. Przy wyborze płatności poprzez przelew, przelewu prosimy dokonywać dopiero po dostarczeniu przez nas towaru wraz z fakturą.

2.Przelewy dokonywane przed wysłaniem faktury ustalamy  w porozumieniu z Kupującym.

3. Przy wyborze płatności przy odbiorze, należność za dostawę należy uiścić kurierowi.

F. ADRESY

1. W panelu „Twoje konto” można dodawać inne adresy dostaw.

2. Można to również uczynić przy składaniu zamówienia, w koszyku.

G. KOSZTY WYSYŁKI

1. Przy zamówieniach poniżej 400 zł wysyłanych kurierem doliczamy koszt 15 zł brutto.

Jeśli dodatkowo przy takim zamówieniu Kupujący zaznaczy „płatność przy odbiorze” doliczamy koszt 4 zł brutto

2. Powyższe ustalenia nie obowiązują przy wyborze opcji odbioru własnego.

H. NEWSLETTER

1. Zarejestrowany klient ma możliwość zapisania się do newslettera zarówno w trakcie rejestracji, jak i potem poprzez wybór odpowiedniego pola w dziale newsletter, zaakceptowaniu warunków newslettera i potwierdzenie poprzez kliknięcie w link aktywujący newslettera.

2. Newsletter jest wysyłany wyłącznie do klientów, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania.

3. Zapisując się do newslettera klient tym samym wyraża zgodę na dostarczanie korespondencji od eskahurt.pl drogą elektroniczną i na przetwarzanie danych osobowych w niezbędnym do tego celu zakresie.

4. Klient może w dowolnym momencie wypisać się z newslettera wybierając odpowiednią opcję w dziale newsletter i potwierdzając swoja decyzję  poprzez kliknięcie  linku dezaktywującego newsletter.

5. Poprzez newsletter, eskahurt.pl informuje klientów o nowościach, promocjach, wyprzedażach, itp.

Wersja do druku